marți, 30 septembrie 2008

Cuvantul Saptamanii

Rugaciunea staretilor de la Optina:
"Doamne, da-mi sa intampin cu liniste sufleteasca tot ce-mi va aduce ziua care incepe. Da-mi sa ma predau cu totul voii Tale sfinte. In fiecare ceas al acestei zile povatuieste-ma in toate si ajuta-ma. Chiar daca as primi necazuri si nenorociri in timpul zilei, invata-ma sa le primesc cu sufletul linistit si cu credinta tare, caci in toate este voia Ta cea sfanta. In toate cuvintele si faptele mele calauzeste-mi gandurile si simtamintele. In toate intamplarile neprevazute fa ca sa nu uit ca totul este trimis de sus de catre Tine. Invata-ma sa ma port drept si rational cu toti fratii mei, sa nu tulbur si sa nu supar pe nimeni. Doamne, da-mi putere sa duc greutatea zilei care incepe si toate intamplarile din cursul zilei. Calauzeste vointa mea si invata-ma sa ma rog, sa cred, sa nadajduiesc, sa rabd, sa iert si sa iubesc. Amin!"

Staretul Varsanufie de la Optina, Mostenire Duhovniceasca, Editura Egumenita.
Postat de: Parintele Constantin
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu