sâmbătă, 23 mai 2009

Duminica, 24 May nu este Sfanta Liturghie




Hristos a Inviat!



"...Deci s-a dus si s-a spălat si a venit văzând. Iar vecinii si cei ce-l văzuseră mai înainte că era orb ziceau: Nu este acesta cel ce sedea si cersea? Unii ziceau: El este. Altii ziceau: Nu este el, ci seamănă cu el. Dar acela zicea: Eu sunt. Deci îi ziceau: Cum ti s-au deschis ochii? Acela a răspuns: Omul care se numeste Iisus a făcut tină si a uns ochii mei; si mi-a zis: Mergi la scăldătoarea Siloamului si te spală. Deci, ducându-mă si spălându-mă, am văzut. " Ioan 9,1-38




Dintre toate facultătile noastre fizice, cel mai mult pretuim capacitatea de a vedea. Mai degrabă ne-am pierde auzul, sau capacitatea de a vorbi, sau chiar bratele sau picioarele decât să ne pierdem vederea. Astăzi există multi oameni care văd cu ochii lor, dar inimile lor sunt oarbe. Asa cum a spus Domnul: "Ochi aveti si nu vedeti” (Marcu 8,18).

Un turist a aruncat o privire spre Marele Canion si apoi a întrebat: “Unde este terenul de golf?” Când i s-a spus că nu există nici un teren de golf, a întrebat: “Dar ce faceti voi pe aici?” În prezenţa unuia dintre cele mai sublime si mai impunătoare spectacole ale lumii, acest om nu a văzut nimic. Avea ochi, dar capacitatea lui de a vedea frumusetea si măretia nu se dezvoltase. Avea ochi, dar nu a văzut.

Dacă vedem, dacă vedem cu adevărat, fiecare zi devine o nouă revelatie a lui Dumnezeu. Emerson spunea odată: “Dacă stelele ar apărea într-o singură noapte la o mie de ani, cât de multi oameni ar crede si ar adora si ar păstra pentru multe generatii amintirea acelei nopti unice de mister magic.” Noi ne-am obisnuit însă cu ele, nu vedem niciodată stelele, sau dacă ne uităm la ele ni se par ca un poster afisat într-o sală de asteptare. Avem ochi si nu vedem. Asemenea orbului din Evanghelia de astăzi, si noi avem nevoie să fim vindecati de Iisus. Pentru că suntem orbi în atât de multe feluri. (Pr.A.Coniaris)

Duminica, 24 May nu este Sfanta Liturghie la Mirfield.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu