sâmbătă, 9 mai 2009

Duminica, 10 mai nu este Sfanta Liturghie

Hristos a Inviat !


“...Iisus, văzându-l pe acesta zăcând si stiind că este asa încă de multă vreme, i-a zis: Voiesti să te faci sănătos? Bolnavul I-a răspuns: Doamne, nu am om, care să mă arunce în scăldătoare, când se tulbură apa; că, până când vin eu, altul se coboară înaintea mea...” ( Evanghelia: Ioan 5,1-15)


Construiti poduri.


Primul lucru la care trebuie să fim atenti este dacă singurătatea e sau nu din vina noastră.
Blaise Pascal spunea: “Omul care trăieste doar pentru el nu urăste nimic mai mult decât să fie cu el însusi”.
Despre un om pe nume Edward se spunea odată: “Edward este o mică insulă înconjurată în întregime de Edward!”
Dacă ne-am închis faţă de ceilalti, cerând milă de la ei în loc să îi slujim, dorind să fim iubiti si uitând că singurul mod de a fi iubit este să iubesti, atunci trebuie să facem ceva!
Trebuie să începem să construim poduri spre celelalte insule, spre celelalte persoane singure, să nu mai asteptăm ca ele să ne vorbească, ci noi să le vorbim primii, întrebându-i despre ei, arătându-le grijă sinceră.

(pr. A. Coniaris)

Duminica, 10 mai nu este Sfanta Liturghie la Mirfield.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu