sâmbătă, 21 noiembrie 2009

"Nu puteti"







“…Unui om bogat i-a rodit din belşug ţarina. Şi el cugeta în sine, zicând: Ce voi face, că n-am unde să adun roadele mele? Şi a zis: Aceasta voi face: Voi strica jitniţele mele şi mai mari le voi zidi şi voi strânge acolo tot grâul şi bunătăţile mele; şi voi zice sufletului meu: Suflete, ai multe bunătăţi strânse pentru mulţi ani; odihneşte-te, mănâncă, bea, veseleşte-te. Iar Dumnezeu i-a zis: Nebune! În această noapte vor cere de la tine sufletul tău. Şi cele ce ai pregătit ale cui vor fi? Aşa se întâmplă cu cel ce-şi adună comori sieşi şi nu se îmbogăţeşte în Dumnezeu…”                                                            ( Luca 12,16-21 )




Să comparăm falsa lui siguranţă cu siguranţa reală a unuia dintre primii creştini. “Te voi exila”, i-a spus magistratul roman.
 

“Nu puteţi”, i-a răspuns creştinul. “Lumea întreagă este casa Tatălui meu”.


“Te voi omorî.” “Moartea mă va duce în prezenţa lui Dumnezeu.”


“Îţi voi lua comorile.” “Nu puteţi, deoarece comoara mea este în ceruri.”


“Te voi duce departe de oameni şi nu vei mai avea nici un prieten.”


“Nu puteţi, deoarece am un Prieten de care nu mă puteţi despărţi.”


Siguranţa lui nu era bazată pe hambare mai mari sau pe multe bunătăţi, ci pe Dumnezeu.    (Pr. A. Coniaris)



Duminica, 22 noiembrie, Sfanta Liturghie incepe la ora 11:30.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu