sâmbătă, 24 octombrie 2009

Dac-as putea sa stiu care sunt eu


“…Şi l-a întrebat Isus, zicând: Care-ţi este numele? Iar el a zis: Legiune. Căci demoni mulţi intraseră în el… » Luca 8,26-39




Poate vă amintiţi că Shakespeare a pus în gura unuia dintre personajele sale următoarele cuvinte: “Tu ţie însuţi să îţi fi fidel, cum noaptea zilei îi urmează, şi nu vei fi fals faţă de nimeni.” Până aici totul este bine. Dar rămâne întrebarea: la care eu să rămân fidel?

Eului civic?

Eului parental?

Eului financiar?

Eului religios?

Eului social?

Pentru că numele meu este Legiune! Există eul despre care cred că sunt eu. Există eul pe care alţii îl văd în mine. Există eul pe care îl prezint lumii. Există adevăratul eu pe care îl ascund de toţi. Sufletele noastre sunt ca nişte case bântuite de sfinţi şi de diavoli. Sau după cum spunea Edward Sanford Martin:
În templul meu pământesc e-nghesuială,

E unul care este umil, unul care e mândru;

E unul cu sufletul distrus de atâtea păcate;

E unul care nu se căieşte şi rânjeşte;

E unul care îşi iubeşte semenii ca pe el;

E unul la care nu-i pasă decât de faimă şi de el;

De-atâtea griji care mă rod eu aş fi liber

Dac-aş putea să ştiu care sunt eu.
(Pr.A.Coniaris)



Duminica, 25 octombrie, Sfanta Liturghie incepe la ora 10:30.

Dupa Sfanta Liturghie, intre orele 14:00 si 15:30, va invitam sa participati la o agapa cu specific romanesc, organizata in sala Colegiului Invierii din Mirfield.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu