sâmbătă, 13 iunie 2009

Duminica,14 iunie, Sfanta Liturghie






“…Şi oricine a lăsat case sau fraţi, sau surori, sau tată, sau mamă, sau femeie, sau copii, sau ţarine, pentru numele Meu, înmulţit va lua înapoi şi va moşteni viaţa veşnică. Şi mulţi dintâi vor fi pe urmă, şi cei de pe urmă vor fi întâi…”
Matei 10,32-35.37-38;19,27-30



Într-o dimineaţă un băieţel a pus o bucată de hârtie lângă farfuria mamei lui. Pe ea scrisese: “Mama îi datorează lui John: Pentru diferite comisioane: $.25; Pentru că am fost bun: $.10; Pentru că am luat lecţii de muzică: $.15; Total: $.55.”
Mama lui a zâmbit dar nu a spus nimic. La amiază a aşezat “nota de plată” cu 50 de dolari pe ea lângă farfuria fiului ei. Dar mai era o altă hârtie pe care scria:
“John îi datorează mamei: Pentru că am fost bună: $0.00; Pentru că am avut grijă de el când a fost bolnav: $0.00; Pentru încălţări, haine, mănuşi, jucării: $0.00; Pentru mâncare şi pentru camera lui frumoasă: $0.00.
Total: John îi datorează mamei: $0.00.” Lacrimile au izbucnit din ochii lui. S-a aruncat în braţele mamei lui şi dându-i înapoi cei 50 de dolari a spus: “Ia banii înapoi, mamă, şi lasă-mă să te iubesc şi să fac lucrurile gratuit.”
…………………………………………………………………………………….
Lumea are recompensele ei: bani, recunoaştere, onoare, dar nici una dintre acestea nu se pot compara vreodată cu recompensa pe care Dumnezeu o păstrează pentru cei care îl slujesc zi de zi din iubire spontană şi recunoscătoare pentru ceea ce El a făcut pentru noi pe Cruce: “Oricine a lăsat case sau fraţi, sau surori, sau tată, sau mamă, sau femeie, sau copii, sau ţarine, pentru numele Meu, înmulţit va lua înapoi şi va moşteni viaţa veşnică”.
(Pr.A Coniaris)


Duminica, 14 iunie, Sfanta Liturghie incepe la ora 11 :30.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu