sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Sa fie Lumina


“Pământul lui Zabulon şi pământul lui Neftali spre mare, dincolo de Iordan, Galileea neamurilor; Poporul care stătea în întuneric a văzut lumină mare şi celor ce şedeau în latura şi în umbra morţii lumină le-a răsărit”. Matei 4,12-17


Iisus s-a născut noaptea pentru a ne arăta că atunci când este întuneric în viaţa noastră, când umblăm în penumbră, când suntem copleşiţi de disperare, El va veni ca să fie Lumina noastră, şi ne va permite să spunem:
Am auzit glasul lui Iisus spunând:

Eu sunt lumina acestei lumi întunecate;

Priveşte la mine; zorii tăi vor răsări;

Şi toate zilele tale vor străluci.

Am privit la Iisus, şi am găsit

În El Steaua mea, Soarele meu;

Şi în acea lumină a vieţii voi umbla

Până când zilele călătoriei se vor încheia.
Lumina lui Dumnezeu dată pentru întunericul în care ne aflăm noi acum, în special când suntem la începutul unui nou an, a fost atât de bine exprimată de Louise Raskins:
I-am spus omului care stătea la poarta anului:

Dă-mi o lumină pentru ca să pot păşi în siguranţă prin necunoscut.

Şi el mi-a răspuns: Intră în întuneric şi pune-ţi mâna în mâna lui Dumnezeu.

Aceasta va fi pentru tine mai bună decât o lumină şi mai sigură decât o cărare cunoscută.(Pr.A.Coniaris)

Duminica, 9 ianuarie, Sfanta Liturghie incepe la ora 11:30.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu