sâmbătă, 1 mai 2010

Ea a venit să ia apă

“...Atunci a venit o femeie din Samaria să scoată apă. Iisus i-a zis: Dă-Mi să beau...” Ioan 4,5-42


Ea a venit să ia apă. Când a înţeles că a găsit Izvorul cel Adevărat, şi-a lăsat în urmă vasul pentru apă, aşa cum ucenicii şi-au abandonat plasele de pescuit.

Abia convertită şi totuşi deja misionară, a fugit în sat să le spună oamenilor: “Veniţi de vedeţi un om care mi-a spus toate câte am făcut. Nu cumva aceasta este Hristosul?” (Ioan 4,29).

Inima îi ardea în ea. Nu putea să rămână tăcută. S-a simţit obligată să îi conducă pe ceilalţi la Mesia.

Şi totuşi nu le-a spus oamenilor: “Trebuie să credeţi ceea ce spun eu”, ci: “Veniţi de vedeţi”. Ei au venit şi după ce l-au văzut pe Domnul, au spus:
“Credem nu numai pentru cuvântul tău, căci noi înşine am auzit şi ştim că Acesta este cu adevărat Hristosul, Mântuitorul lumii” (Ioan 4,42). (pr. Anthony M. Coniaris)




Duminica, 2 mai Sfanta Liturghie incepe la ora 11:30.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu