sâmbătă, 24 aprilie 2010

Sa invingem singuratatea

“...Şi era acolo un om, care era bolnav de treizeci şi opt de ani. Iisus, văzându-l pe acesta zăcând şi ştiind că este aşa încă de multă vreme, i-a zis: Voieşti să te faci sănătos? Bolnavul I-a răspuns: Doamne, nu am om, care să mă arunce în scăldătoare, când se tulbură apa; că, până când vin eu, altul se coboară înaintea mea. Iisus i-a zis: Scoală-te, ia-ţi patul tău şi umblă. Şi îndată omul s-a făcut sănătos, şi-a luat patul şi umbla.” Ioan 5,1-15



“Doamne, nu am om…” i-a spus paraliticul lui Iisus. Dar avea un OM – Omul Dumnezeu, Iisus însuşi.
Şi noi îl putem avea pe Iisus ca Prieten şi Însoţitor în viaţă, ca să ne întărească, pentru că singuri am fi slabi;
să ne dea curaj, pentru că singuri am fi laşi;
să ne repete promisiunea prezenţei Sale, pentru că altfel ne-am pierde în singurătate.
“Nu sunt singur, pentru că Tatăl este cu Mine.” Cu această credinţă vom mai avea totuşi probleme, dar vom avea şi o Prezenţă care să ne inspire încredere şi cu care să învingem singurătatea. (pr.A. Coniaris)

Duminica, 25 Aprilie, nu este Sfanta Liturghie la Mirfield.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu