sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Ne asteapta si ne cheama


Si, sculându-se, a venit la tatal sau. Si înca departe fiind el, l-a vazut tatal sau si i s-a facut mila si, alergând, a cazut pe grumazul lui si l-a sarutat.



Si i-a zis fiul: Tata, am gresit la cer si înaintea ta si nu mai sunt vrednic sa ma numesc fiul tau.                       Ev. Luca 15, 11-32






Să ne întoarcem la Tatăl ceresc care ne-a zidit.


Dumnezeu ne aşteaptă în pragul bisericilor.


Să venim cît avem vreme, că ne aşteaptă şi ne cheamă.


Şi căzînd înaintea Lui, să zicem cu căinţă şi lacrimi:


"Iată, am greşit la cer şi înaintea Ta.


Am rătăcit pe căile păcatului.


Ne-am depărtat de Tine şi de biserica Ta.


Am căzut în cumplite fărădelegi.


Acum ne căim, ne pare rău, ne temem de veşnica osîndă care ne aşteaptă, că nu mai suntem vrednici să ne numim fiii tăi.


Ci primeşte-ne înapoi ca pe cei mai de pe urmă robi ai Tăi!" Amin.                                                           (Pr.Cleopa)






Duminica, 31 ianuarie, Sfanta Liturghie incepe la ora 11:30.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu